torsdag 26. juni 2008

Bursdagen

Den foregikk stille og fredelig. Mye pga far har lungebetennelse saa da utsatte vi det..
Fikk kort i posten med pengegave fra en vennine. Det var ikke vanskelig aa bruke dem.jeg var i butikken ,fikk tak i sommerminner i broderier.Samt haandarbeidsteknikkers boken fra cappelen forlag. Saa jeg er mega fornoyd.I vinter vil jeg laere hardangersom. Har provd saa smaatt,men trenger mer trening.

De haandarbeidsveskene som jeg har sydd slo godt an.Det var et m;nster som jeg fikk paa nettet.Fikk linken av en eller annen blogg,men har glemt hvor.Jeg printet ut monsteret saa var det bare prove og feile.Jeg er jo ikke saa gode venner med symaskinen.

Jeg har forresten faatt til aa sy abaya.Det var ikke saa komplisert som jeg trodde.Har faatt bestilling paa det ogsaa.

Ingen kommentarer: